HTML

"na, és mi volt az első zenekarod?"

már ismert zenekarok tagjainak első próbálkozásai más néven, más együttessel

Friss topikok

  • escsé: na, hát én már jó régen jártam itt, most léptem be megint, gyorsan alább hagyott a lelkesedés :)) ... (2010.12.21. 16:04) McCarthy
  • xnyufix: Ja, a komment elküldése után láttam, hogy már meg is jelent, de jól sejtettem, hogy a Paul McCarth... (2010.05.09. 22:47) Miért is?

Archívum

Miért is?

2010.05.08. 18:36 escsé

Igazából semmi különös, csak a minap eszembe jutott egy ötlet, amiről azt gondolom, hogy akár önálló blogként is megállhatja a helyét, aztán persze majd meglátjuk. Lehet, hogy nem is túl érdekes a dolog, de engem most egyelőre lázba hozott. Szóval vannak olyan kedvenc együtteseim, amelyeknek a tagjai már a most futó és ismert anyazenekaraik előtt is próbálkoztak zenéléssel más formációkban, csak éppenséggel rossz időben, rossz helyen voltak, vagy még hiányzott belőlük az a bizonyos PLUSZ, vagy egyszerűen váltani akartak, vagy történetesen még valóban bénák voltak. És talán másnak is érdekes lehet, hogyan jutottak A-ból a B-be. Ezeknek a zenekaroknak a száma persze véges, így nyilván ez a blog nem fog annyira gyakran frissülni, mint a music is my radar, de azért igyekszem becsületesen és kellő odafigyeléssel vezetni ezt is. Az első poszt pár napon belül érkezik.

11 komment

Címkék: zene ajánló music is my first band

A bejegyzés trackback címe:

https://musicismyfirstband.blog.hu/api/trackback/id/tr101984288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niksim 2010.05.09. 10:39:05

És ezért új blogot kellett indítani? Szétaprózod a tehetségedet. Ahogy a honi zenei bloggerek is.

Össze kéne terelni egy zászló (=blog) alá a népeket, ahogy mondjuk a Lángoló Gitárok, a B-oldal vagy a Clsuter One teszi, ahol aztán szinte naponta volna egy vagy több új bejegyzés. Egyrészt nem kéne azon parázni, hogy már egy hete nem írtam semmit, és az esetleges érdeklődőknek sem kell végignyitogatni az összes blogot, hogy lássa, hogy már egy hete nem írt az adott blogger semmit. Kollektivizálásra vagyon szükség.

Amúgy valóban hajráf! :D

Niksim 2010.05.09. 10:42:51

Ja, és ezt kapsából fel tudom ajánlani e nemes cél érdekében: langallogitarok.blog.hu/ :D

escsé 2010.05.09. 13:24:53

Köszi SRÁCOK! :)
Ja, hát ezért képes voltam indítani blogot. :DD Jó, ennek van valami koncepciója, és ahogy írtam még magam sem biztos vagyok benne, hogy ez külön megérne egy blogot, de belevágtam, aztán meglátjuk mi lesz. Van már első körben vagy 10 posztnyi témám, és még el sem merültem mélyebbe a témában, szóval sztem ki fog ez alakulni.

escsé 2010.05.09. 13:26:09

magam sem vagyok biztos benne, így akartam leírni :)

escsé 2010.05.09. 13:27:17

az meg ott mélyebben akart lenni, a picsába még el sem kezdtem, de már írni sem tudok rendesen :D

escsé 2010.05.09. 13:31:56

amúgy kérlek a B oldal nevét legközelebb ne említsd, mert az automatikus kimoderálással jár :DDDD

xnyufix 2010.05.09. 19:58:31

Jó ötlet, Csabber, már sejtem, hogy miről szól majd az első bejegyzés. Viszont remélem feldolgozod Kim Deal (később Pixies, Breeders) és Ádám Tamás (később Família Kft.) közös bandájának történetét is: www.youtube.com/watch?v=vK5OOwKcJC4

Niksim 2010.05.09. 20:34:33

@escsé: Pedig én épp ma olvastam el tőlük vagy négy írást.

Hanem hol marad az a hőn és gyakran emlegetett liberális elfogadás? Oké, tőlem távol áll a becsület és a kellő odafigyelés, de attól még tesmélyi a szeretetem. :DDD

escsé 2010.05.09. 22:42:06

Tabber, ez vicces vidi, valóban hasonlítanak rájuk :DDD
viszont az első bejegyzés már ki is került, JÓL SEJTETTED? :D

xnyufix 2010.05.09. 22:47:49

Ja, a komment elküldése után láttam, hogy már meg is jelent, de jól sejtettem, hogy a Paul McCarthy lesz, a last.fm profilod ÁRULT EL.
süti beállítások módosítása